Cursa de BTT-O de Banyoles

juny de 2008

Aquest cap de setmana es va celebrar la quarta prova de la copa catalana de BTT-O a Banyoles, organitzada per els Aligots.
La poca participació d’esportistes de la secció fa que tornem a deixar els llocs capdavanters de la calcificació per clubs.
A Banyoles varen participar en Pep Redorta que no puntua per no estar federat i en Josep Selga. En redorta va acabar en la 11 posició de homes sènior.
Josep Selga va sortir molt fort però a la fita 19 va trencar i perdre la cadena, i va fer les ultimes cinc fites corrent empenyent la bicicleta, tot i això va fer tercer a 2 minuts del segon i a quatre del primer que va ser en Fornaguera, llàstima perquè el temps que duia era per guanyar la cursa.
Esperem que a la propera que será al pont del diable el dia de la diada de Catalunya i que a mes es campionat de Catalunya, siguem una bona colla i aconseguim remuntar posicions.
Font: Secció-O