Subvenció pels esportistes de l'Entitat

gener de 2010

Com cada any la Unió Excursionista de Vic dedica uns diners per a subvencions interns de la Unió. A continuació trobareu les bases per a demanar aquesta subvenció:

Subvencions per a esportistes de la Unió Excursionista Vic de l’Any 2009

A continuació teniu els requisits necessaris per obtenir subvencions per a la participació en campionats oficials de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC), la Federació Catalana de Curses d’Orientació (FCOC), Federacions Espanyola de Orientacion (FEDO) i Federacions Espanyola de Montanya i Escalada (FEDME).

Per obtenir subvencions per participar en competicions d’àmbit Europeu o Mundial, l’esportista haurà de presentar la sol·licitud a la junta de la Unió Excursionista Vic que estudiarà la sol·licitud. En tots els casos, s’hauran de complir amb els requisits generals per obtenir aquesta subvenció.

Aquestes subvencions es donaran a tots aquells esportistes que hagin competit durant el 2009.
Al final de cada any la junta estudiarà la nova aprovació d’aquestes subvencions.


Requisits generals per optar a la subvenció.

1. S’ha de ser soci de la Unió Excursionista Vic.

2. S’ha de tramitar la tarja de federat a través de la Unió Excursionista Vic.

3. S’ha de participar a un mínim de curses del calendari oficial. Aquest mínim vindrà detallat en cada especialitat esportiva.

4. El nom de l’entitat s’ha de fer constar a la inscripció i ha de quedar reflectit en les classificacions.

5. S’ha de portar l’equipatge oficial de l’entitat, si és el cas, o portar el nom de l’entitat en un lloc visible durant les curses.

6. Aquesta subvenció s’ha de demanar a nivell personal a la Junta de la Unió Excursionista de Vic, adjuntant una petita memòria dels resultats assolits.


Terminis.

La subvenció s’ha de demanar com a molt tard durant els dos primer mesos de l’any següent pel que es demana la subvenció. (Finals de febrer de 2009)
Requisits específics per modalitats esportives.

1. Esquí de Muntanya.
Copa Catalana: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.
Circuit Pro-Olímpic: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.
Copa Buff cronoescalades: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.

2. Raids d’esports Muntanya i Aventura.
Copa Catalana de Raids de Muntanya: l’Equip ha de participar a totes les proves del circuit menys una i els equips estan formats com a màxim per 5 corredors.
Lliga Espanyola: Equips de 6 a 8 persones que han hagut de participar al 75% de les proves realitzades.

3. Curses de Muntanya.
Copa Catalana de Curses de Muntanya: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.
Circuit Català de Curses de Muntanya: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.
Copa Espanya de Curses de Muntanya: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.

4. Escalada Esportiva.
Copa Catalana d’Escalada Esportiva: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.
Copa d’Espanya d’Escalada Esportiva: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.

5. Curses d’Orientació.
Copa Catalana a peu: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.
Copa Catalana de BTT: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.

6. Canicross:
Copa Catalana de canicross: Participar al mínim de curses puntuables de la temporada.


7. Activitats d’Alt Nivell: Activitats destacades de les diferents modalitats esportives de l’entitat. Primeres obertures, expedicions, etc....Aquests casos s’estudiaran a la junta de la Unió Excursionista de Vic.

8. Altres Modalitats:
si apareixen casos no especificats en aquest punt, s’estudiaran a la junta de la Unió Excursionista de Vic.


Les sol·licituds es poden presentar fins el 26 de febrer de 2010.


Subvencions.


1. La subvenció màxima de les diferents modalitats serà el cost de la tarja de federat de l’any que s’ha estat competint o realitzant les activitats.

2. La partida econòmica pel 2009 és de 1.200 euros a repartir per totes les sol·licituds que hi hagi dins de termini.

3. Pels esportistes menors d’edat, s’estudiaran altres ajudes a nivell particular.

 

 

Font: Unió Excursionista Vic