Anna Comet i Tina Bes subcampiones d'Espanya d'esquí de muntanya |
març de 2010
La parella formada per l'Anna Comet de la Unió Excursionista de Vic i per la Tina Bes del Club Esqui Girona, ambdues membres de la Selecció Catalana d'esquí de muntanya van aconseguir una segona posició força lluitada al Campionat d'Espanya amb parelles d'esquí de muntanya que es va disputar a Núria, amb la clàssica cursa organitzada pel Centre Excursionista d'Olot, la Poca Traça. Amb un recorregut magnífic, amb un total de 1.700 metres de desnivell positiu, format per 4 pujades i 4 baixades i amb una neu, que per l'època de l'any es va mantenir amb molt bon estat.
La Tina i l'Anna van estar frec a frec amb les primeres a la meitat de la cursa, però finalment, l'equip format per la Gemma Arró i la Marta Riba, se'ls va escapar i no van poder tornar a retallar els 2 minuts que finalment les van separar. En tercera posició van entrar una altra parella catalana, l'Ingrid Giralt i l'Anna Fontcoberta, després que l'equip madrileny hagués d'abandonar per problemes amb una fixació.
Entre els homes cal destacar l'equip format per vigatans en Jordi Barrancos, també de la UEVic i per en Toni Massagué que varen quedar en una gran 17a posició, també hem de tenir en compte la parella osonenca, David Morera, de la UEVic i en Jordi Martínez que van ésser 39ens. La cursa masculina va estar dominada per la parella favorita, en Marc Pinsach i en Kilian Jornet i els van seguir en Miguel Caballero fent equip amb en Raúl López i els esquiadors de Camprodon Toti Bes i Marc Solà. |
|||||
| Font: Unió Excursionista Vic |
