Com cada any la Uni oacute Excursionista de Vic dedica uns diners per a subvencions interns de la Uni oacute . A continuaci oacute trobareu les bases per a demanar aquesta subvenci oacute :
Subvencions per a esportistes de la Uni oacute Excursionista Vic de l rsquo Any 2009
A continuaci oacute teniu els requisits necessaris per obtenir subvencions per a la participaci oacute en campionats oficials de la Federaci oacute d rsquo Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) la Federaci oacute Catalana de Curses d rsquo Orientaci oacute (FCOC) Federacions Espanyola de Orientacion (FEDO) i Federacions Espanyola de Montanya i Escalada (FEDME).
Per obtenir subvencions per participar en competicions d rsquo agrave mbit Europeu o Mundial l rsquo esportista haur agrave de presentar la sol middot licitud a la junta de la Uni oacute Excursionista Vic que estudiar agrave la sol middot licitud. En tots els casos s rsquo hauran de complir amb els requisits generals per obtenir aquesta subvenci oacute .
Aquestes subvencions es donaran a tots aquells esportistes que hagin competit durant el 2009.
Al final de cada any la junta estudiar agrave la nova aprovaci oacute d rsquo aquestes subvencions.
Requisits generals per optar a la subvenci oacute .
1. S rsquo ha de ser soci de la Uni oacute Excursionista Vic.
2. S rsquo ha de tramitar la tarja de federat a trav eacute s de la Uni oacute Excursionista Vic.
3. S rsquo ha de participar a un m iacute nim de curses del calendari oficial. Aquest m iacute nim vindr agrave detallat en cada especialitat esportiva.
4. El nom de l rsquo entitat s rsquo ha de fer constar a la inscripci oacute i ha de quedar reflectit en les classificacions.
5. S rsquo ha de portar l rsquo equipatge oficial de l rsquo entitat si eacute s el cas o portar el nom de l rsquo entitat en un lloc visible durant les curses.
6. Aquesta subvenci oacute s rsquo ha de demanar a nivell personal a la Junta de la Uni oacute Excursionista de Vic adjuntant una petita mem ograve ria dels resultats assolits.
Terminis.
La subvenci oacute s rsquo ha de demanar com a molt tard durant els dos primer mesos de l rsquo any seg uuml ent pel que es demana la subvenci oacute . (Finals de febrer de 2009)
Requisits espec iacute fics per modalitats esportives.
1. Esqu iacute de Muntanya.
Copa Catalana: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
Circuit Pro-Ol iacute mpic: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
Copa Buff cronoescalades: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
2. Raids d rsquo esports Muntanya i Aventura.
Copa Catalana de Raids de Muntanya: l rsquo Equip ha de participar a totes les proves del circuit menys una i els equips estan formats com a m agrave xim per 5 corredors.
Lliga Espanyola: Equips de 6 a 8 persones que han hagut de participar al 75% de les proves realitzades.
3. Curses de Muntanya.
Copa Catalana de Curses de Muntanya: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
Circuit Catal agrave de Curses de Muntanya: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
Copa Espanya de Curses de Muntanya: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
4. Escalada Esportiva.
Copa Catalana d rsquo Escalada Esportiva: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
Copa d rsquo Espanya d rsquo Escalada Esportiva: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
5. Curses d rsquo Orientaci oacute .
Copa Catalana a peu: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
Copa Catalana de BTT: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
6. Canicross:
Copa Catalana de canicross: Participar al m iacute nim de curses puntuables de la temporada.
7. Activitats d rsquo Alt Nivell: Activitats destacades de les diferents modalitats esportives de l rsquo entitat. Primeres obertures expedicions etc….Aquests casos s rsquo estudiaran a la junta de la Uni oacute Excursionista de Vic.
8. Altres Modalitats: si apareixen casos no especificats en aquest punt s rsquo estudiaran a la junta de la Uni oacute Excursionista de Vic.
Les sol middot licituds es poden presentar fins el 26 de febrer de 2010.
Subvencions.
1. La subvenci oacute m agrave xima de les diferents modalitats ser agrave el cost de la tarja de federat de l rsquo any que s rsquo ha estat competint o realitzant les activitats.
2. La partida econ ograve mica pel 2009 eacute s de 1.200 euros a repartir per totes les sol middot licituds que hi hagi dins de termini.
3. Pels esportistes menors d rsquo edat s rsquo estudiaran altres ajudes a nivell particular.
nbsp
nbsp


