El proper dissabte 9 de maig, la Unió Excursionista de Vic participarà en la 22a Mostra d’Entitats organitzada per l’Ajuntament de Vic, un espai que reuneix el teixit associatiu i el voluntariat de la ciutat.
Serà una bona oportunitat per conèixer qui som, què fem i compartir una estona amb socis, sòcies i totes les persones interessades en l’entitat.
Us hi esperem!




