SORTIDA ESCAMPANT LA BOIRA Puig de les Cols, Montclar i Puig Gros

Carregant Esdeveniments

SORTIDA ESCAMPANT LA BOIRA Puig de les Cols, Montclar i Puig Gros

SORTIDA ESCAMPANT LA BOIRA 2026 Diumenge 15 de març de 2026 Puig de les Cols, Montclar i Puig Gros

L’espai natural del massís de Cadiretes se situa a la zona costanera de la província de Girona, ocupant gairebé la totalitat del terme municipal de Tossa i part dels municipis veïns.

Aquest terreny muntanyós arriba a la seva alçada màxima al Puig de Cadiretes (519 m), un mirador natural excepcional. Les petites valls i fondalades del massís estan solcades per torrents de règim típicament mediterrani.

Nosaltres però anirem a fer aquests tres cent cims, Puig de les Cols 416 m., Montclar 417 m. i Puig Gros 324 m. Gaudirem d’ una sèrie de curiosos racons de la serralada com també d’unes amplies vistes de la zona de Sant Feliu de Guíxols.

Farem el recorregut  per roca granítica de formes capricioses i espais històrics amb menhirs i dòlmens. En general una excursió per gaudir del paisatge de mar i muntanya.

Fitxa:

  • Hora sortida i punt sortida : 07:00 h de l’aparcament del restaurant Can Pamplona de Vic.
  • Transport : Cotxes particulars (a combinar).
  • Tipus de sortida:  Circular
  • Distància:  12,88 Km.
  • Desnivell +:  512 m.
  • Temps:  Unes 4 h . aprox
  • Tipus camins: Pistes i corriols.
  • Dificultat: Moderada, Cal anar ben calçat i portar bastons.
  • Ull important : Cal portar esmorzar i dinar !

 Obert a socis i també a no socis

 Inscripció: per als no socis 3,00 eu.

 És obligatori estar federat FEEC, FEDME . En cas de no estar-ho heu de tramitar per la web o a la secretaria una llicència temporal per a 1 dia, abans del dia de la sortida

Inscripcions:

Per Internet a la web de la UEV o a la secretaria de la UEV.

Les inscripcions es tancaran el dia 12 de març a les 19:00

Coordinació: Montse Grau

Preparació : Imma Solà, Fina Febrer, Fcesc. Coll i Josep Soler.

Punt i hora de trobada: 07:00 h.aparcament del restaurant Can Pamplona de Vic

S’hauran de respectar les mesures de seguretat dictades per la COVID-19 vigents el dia de la sortida

 

**Els coordinadors no es fan responsable dels accidents o de qualsevol contratemps que pugui succeir als participants.

 

**Els coordinadors podrán decidir deixar fora de la sortida a qualsevol persona que no vagi  correctament equipada

 

** No són sortides guiades, són sortides col.lectives, tothom ha de ser autònom i tenir els coneixements tècnics i capacitat física per realitzar la sortida.

 

**En cas d’alguna circumstància especial o climatologia, la organització es reserva el dret d’alterar l’itinerari previst, la substitució o l’anul·lació d’alguna de les sortides, així com la variació de les dates. Web de la UEV: https://www.unioexcursionistavic.org/.

   

Març 15 2026

Detalls

Data: 15 - Març
Horari: 7:00 AM - 5:00 PM
Gratuït
Categoria::

Inscripcions

Tickets are no longer available.