El curs de piolet i grampons es va realitzar el passat dissabte 7 de febrer, es va dur a terme sense cap problema i els alumnes van fer una bona valoració, tant per la part teòrica com els diferents tallers que es varen fer.
La climatologia va acompanyar la jornada.




