Crònica de la Travessa

Crònica de la Travessa

El dia 14 de juliol catorze joves i dos tècnics van sortir de Vic en transport públic amb destí a l’Escala fent parada a Sadernes. Es van dur a terme activitats molt variades amb destí final de platja.

A Sadernes hi van estar dos dies escalant i fent activitats al riu , per anar a l’Escala es va anar en transport públic i caminant i a l’Escala van poder practicar psicobloc, caiac i paddle surf.

A la Travessa va haver-hi molta cohesió de grup i  les estades van ser un exercici d’entesa, cooperació, responsabilitat i creixement personal.

Una vivència que mai no oblidaran!