El passat cap de setmana 17 i 18 de Maig es va fer el curs de crestes a la zona del Berguedà.
Hi havien uns 5 alumnes i es va poder gaudir d’uns dies increïbles, on el sol i el verd del arbres van ser el protagonistes. El primer dia vam anar a la cresta de Peguera i el segon dia a la cresta de la Clusa. Tothom va aprendre i gaudir al màxim!






