El dissabte 13 de desembre es va fer la darrera sortida del primer trimestre de l’Escola Esportiva. Com ja és habitual abans de festes la sortida és conjunta i aquesta vegada es va fer a Coll de Merolla un paratge ideal per fer activitat en família. La meteorologia va acompanyar al grup que va poder escalar tranquilament ja que no hi havia ningú més a la zona.
Es va practicar escalar de primer i assegurar correctament, quan es va fer fosc vam tornar cap a Vic
Els participant es van mostrar satisfets amb la sortida qu eposa punt i final a les activitats de l’Escola Esportiva d’aquest 2025.
Fins a la propera!





