Rogaine solidària en col·laboració amb el Festival Mans

Rogaine solidària en col·laboració amb el Festival Mans

El passat dissabte 23 de maig, es va celebrar la 2a edició de la Rogaine Solidària de Vic en col·laboració amb el Festival Mans. La cursa, organitzada per la secció d’orientació de la UEVic, va donar el tret de sortida al segon dia del festival, que va continuar amb concerts, xerrades i diferents espectacles durant la tarda, tot destinat a una causa solidària (recaptar recursos pel poble sahrauí).

Des del centre de la ciutat fins al Puig dels Jueus, passant també per Gurb i la zona esportiva, una quarentena de corredores i corredors van disfrutar de la proposta i no es van deixar intimidar per les altes temperatures d’aquell dia.

Gràcies a tothom per participar i esperem tornar-nos a trobar l’any vinent!