La tarda del dissabte 5 de maig tindrà lloc al passeig de Vic una nova edició de la fira d’entitats i músiques de Vic.
La nostra entitat hi estarà de nou representada, i estem cercant voluntaris per vulguin acompanyar-nos una estona a l’stand. L’horai de la fira és de 17 a 20.
Si vols ajudar-nos a donar a conéixer l’entitat, pots posar-te en contacte amb secretaria.
#TotsSomUExVic #TotsFemUExVic
MOLTES GRÀCIES!



