Rogaine de Vilanova i la Geltrú

Rogaine de Vilanova i la Geltrú

Participació UE Vic i de l’Escola Esportiva al Rogaine de Vilanova i la Geltrú, prova puntuable per la Lliga del Penedès.

La cursa era de format 3 hores durant les quals s’havia de passar pel màxim de controls possible i aconseguir sumar quants més punts millor.

Malgrat la meteo era en format nuvols, pluja i fresqueta, els osonencs no es varen fer enrera a l’hora de participar.

Els Armengol (Pica fites: Jordi, Clara i Nil) de categoria senior varen aconseguir visitar tots els controls i així completar una molt bona cursa, amb més 22km recorreguts.

En categoria debutants l’equip de l’Escola Esportiva (Bernat Selva, Carla Solà, Airina, Arlet i Jordi Sales) va aconseguir una lluitada segona posició, malgrat la penalització per haver arribat 5 segons tard, després de recòrrer més de 12km.

El proper Rogaine serà a Escornalbou, 21.4.18, i serà Campionat de catalunya.

 

IMG_20180408_125308 IMG_20180408_124615

Comentaris

Deixar un comentari