Crònica de la sortida col.lectiva a l’Aneto

Aneto

Els dies 20-21 de maig es va fer la despedida de les col.lectives de l’esquí de muntanya amb una sortida clàssica, l’Aneto.
Vam ser un grup de 13 persones, d’aquestes 5 persones molt joves que van donar “vidilla” a la sortida. Vam dormir a Benasque i, donada la previsió d’altres temperatures, vam decidir sortir molt d’hora el diumenge. A les 5.30h amb frontals i esquís a l’esquena, vam deixar La Besurta direcció al refugi de la Renclusa, no ens vam poder calçar els esquís fins perdre de vista el refugi. Finalment, amb els esquís als peus, vam poder arribar al “Portilló superior”, evidenciant que el canvi climàtic està impactant espectacularment la regressió de la glacera de l’Aneto. Una vegada al Coll de Corones,  ja vam veure el cim a prop i vam fer la darrera apretada fins arribar a la cota 3.404m, gaudint d’un dia i vistes espectaculars. La baixada amb esquí fins Aigualluts la vam gaudir i finalment 1,30h de caminada fins al cotxe.

És xulo poder tancar la temporada amb uns sortida clàssica com l’Aneto i el compartir més temps; el sopar va donar de si i ja vam començar a pensar en la propera temporada, n’hi ha ganes i amb aquests joves que apreten, la gresca està garantida.

Vídeo realitzat per Octavi Ponce

Comentaris

Deixar un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *